Rozhodli jsme se navštívit Internet World 2012 v Londýně

Abychom načerpali inspiraci a zjistili nové informace o novinkách a trendech v digitálním a online marketingu, rozhodli jsme se navštívit v dubnu 2012 konferenci Internet World.

Tato konference je největší akcí zaměřenou na online marketing v Evropě a každý rok se této akce účastní více než 10,000 účastníků a 300 dodavatelů různých řešení pro digitální a internetový marketing. Akce trvá 3 dny, koná se mezi 24. a 26. dubnem 24 a my se zúčastníme všech třech dní a bude referovat o zajímavostech.

Konference nabízí nejen možnost setkat se s dodavateli řešení, ale také mnoho informativních a vzdělávacích seminářů, prezentací, představení případových studií a také možnost setkat se s účastníky konference, kteří na akci přijedou z celého světa.

Konference Internet World bude rozdělena do následujících témat:

  1. Digitální marketing
  2. Mobilní marketing
  3. eCommerce
  4. Sociální média
  5. Obsahový management
  6. Cloud a hosting

Prvních pět témat je pro nás nejzajímavějších a pokusíme se uspořádat si program tak, abychom se o těchto oblastech dozvěděli co nejvíce a mohli svá zjištění aplikovat na projektech našich klientů nebo o nich informovat čtenáře našeho blogu a účastníky našich školení.

Plánujete i Vy navštívit nějakou zajímavou konferenci z oblasti internetového marketingu? Bude v ČR nebo v zahraničí? Můžete nám doporučit nějakou konferenci, která stojí za navštívení?

Petr Macek se představuje:

Pomáhám společnostem uspět na internetu. Cílem mojí práce je pomoci společnostem oslovit a získat zákazníky, vybudovat povědomí o jejich produktech a službách, vylepšit jejich reputaci a také efektivněji komunikovat se zákazníky. Zabývám se vytvářením a realizací strategií pro propagaci firem na internetu. Mnou navržené strategie jsou šité na míru každé společnosti a jejich účelem je splnit cíle, které společnost pro marketing na internetu má. Online marketing také pravidelně školím a pořádám v této oblasti semináře. Soustředím se na individuální školení pro firmy, které chtějí během školení řešit jejich vlastní problémy a veřejná školení pro ně nejsou ta nejefektivnější.
Příspěvek byl publikován v rubrice Digitální marketing, Internet World 2012, Internetový marketing, Jak uspět na internetu, Semináře a školení se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..