Konference Internet World 2012 v Londýně

Od úterý 24.4.2012 do čtvrtka 26.4.2012 jsem se účastnil konference Internet World 2012, která se každý rok koná v Londýně. Tento ročník byl již dvacátým, pro mne sice prvním, ale po této první návštěvě již vím, že zajisté nebude posledním.

Konference byla nabitá tematickými semináři, na kterých jsem mohl načerpat inspiraci pro zlepšení našich aktivit na poli internetového marketingu. Na konferenci se mimo vzdělávání návštěvníci mohli setkat s velkým množstvím společností, které zde měli své propagační stánky a pobavit se s nimi o jejich zkušenostech z různých oblastí či pobavit se o možné spolupráci.

Semináře byly na konferenci rozděleny do tematickým celků a každé téma mělo svoji přednáškovou místnost. Semináře v těchto různých místnostech běžely většinou souběžně, takže jsem musel pečlivě vybírat, kterou přednášku navštívit. Velký zájem byl o semináře o sociálních médiích, dále o reklamu na internetu (PPC, SEO), mobilní marketing, obsahový marketing či email marketing. To více méně odpovídá i zájmu firem o propagaci svých služeb či produktů aktivitami z těchto oblastí. Na semináře z těchto oblastí se stály dlouhé fronty a mnozí se na přednášku ani nedostali. Já vše obešel tím, že jsem si koupil tzv. „fast track“, který mi umožnil frontu „předběhnout“, což bylo velmi pohodlné a hlavně to ušetřilo ohromné množství času, jelikož na populární přednášky se stálo i 40 minut. Investice do tohoto prioritního pasu se v ušetřeném času mnohonásobně vrátila a všem bych ji pro příští ročník doporučil.

Za tři dny jsem celkem navštívil 22 přednášek a načerpal mnoho informací, které mohu ve své praxi využít. Šlo o přednášky známých společností (např. Google, WordPay, Buddy Media, Forester…), ale i společností mně doposud neznámých. Velká většina seminářů byla přínosná, některé více, některé trochu méně, téměř vždy jsem si byl schopen nějakou dobrou radu odnést. Snad jen dva nebo tři semináře jsem shledal za pro mne bez hodnoty, zde buď přednášející nenabídl nic nového nebo se pouze soustředil na propagaci svého produktu či služeb.

Své poznatky z jednotlivých seminářů budu postupně publikovat na tomto blogu v kategorii Internet World 2012 a věřím, že i pro Vás mohou tyto informace být velmi přínosné.

Petr Macek se představuje:

Pomáhám společnostem uspět na internetu. Cílem mojí práce je pomoci společnostem oslovit a získat zákazníky, vybudovat povědomí o jejich produktech a službách, vylepšit jejich reputaci a také efektivněji komunikovat se zákazníky. Zabývám se vytvářením a realizací strategií pro propagaci firem na internetu. Mnou navržené strategie jsou šité na míru každé společnosti a jejich účelem je splnit cíle, které společnost pro marketing na internetu má. Online marketing také pravidelně školím a pořádám v této oblasti semináře. Soustředím se na individuální školení pro firmy, které chtějí během školení řešit jejich vlastní problémy a veřejná školení pro ně nejsou ta nejefektivnější.
Příspěvek byl publikován v rubrice Digitální marketing, Internet World 2012, Internetový marketing, Jak uspět na internetu, Novinky od Petr Macek & Co., Semináře a školení se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..