Jaké praktiky používáme?
Používáme pravidelně a úspěšně mnoho praktik, které nám pomáhají dovést naše klienty k úspěchu na internetu.
Neexistuje jedna univerzální marketingová šablona určující, které praktiky úspěch přivedou a které naopak ne. V naprosté většině případů je nutné vybrat smysluplnou kombinaci aktivit (která se může v čase měnit) a ne soustředit se na jednu aktivitu.
Doporučujeme Vám proto vyhnout se agenturám, které budou (někdy až agresivně) propagovat aktivitu jednu nebo druhou před ostatními a ostatní budou zatracovat (např. "musíte dělat SEO, to jediné zaručí výsledky" nebo "musíte být na Facebooku, bez něj to nejde").
Vždy je nutné zvážit konkrétního klienta, vytyčené cíle, situaci na trhu, možnosti a připravit takovou strategii, která pro danou situaci dává nejvíce smyslu a zvýší pravděpodobnost úspěchu.
Nástroje online marketingu, které používáme
- PPC reklama »
- PPC reklama - AUDIT »
- Sociální sítě a média - marketing »
- Optimalizace pro konverze - AUDIT, NÁVRH »
- Analýza konkurence »
- Webová analytika »
- Mobilní marketing »
- Email marketing »
- SEO - optimalizace pro vyhledávače »
- SEO - AUDIT »
- Řízení reputace společností »
Pokud Vás zajímá, jak používáme výše uvedené nástroje ku prospěchu našich klientů, klikněte na konkrétní položku. Jak jsme ale uvedli výše, je nutné brát v úvahu vytyčené cíle a na základě cílů nástroje vybrat a vhodně zkombinovat.
Spustili jsme Caflou - software pro malé firmy a živnostníky »
Po roce práce se nám podařilo spustit pro nás velmi osobní projekt - aplikaci Caflou. Caflou je "informační systém" pro živnostníky a malé...
Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě »
Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z...
Jak (ne) na article marketing? »
Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý "alert", o který bych se rád podělil. Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem,...