Školení – PPC reklama
Individuální školení zaměřené na PPC reklamu jako nástroj propagace firem, služeb či produktů je pořádáno přímo pro Vás nebo Vaši firmu. Přizpůsobíme termín i obsah Vašim potřebám a školit Vás budeme přímo ve Vaší firmě.
Školení Vám pomůže efektivně propagovat Vaši společnost online díky správně připraveným PPC kampaním. Berte školení více jako praktickou konzultaci, díky které budete lépe připraveni pro úspěch na internetu. Více o výhodách individuálního školení »
Proč zvolit právě naše školení
Naše školení/konzultace o PPC reklamě Vám pomůže nejen pochopit, co se za pojmem PPC reklama skrývá a jaké možnosti využití PPC reklamy jsou k dispozici, ale pomůže Vám připravit správnou PPC strategii a následně úspěšně propagovat Vaši firmu či produkty online. Pomůžeme Vám také opravit chybky, kterých se nyní můžete ve Vašich PPC kampaních dopouštět.
I pro ty, kteří již PPC reklamy znají či je přímo používají, školení poodkryje mnohé mýty a nejasnosti a poukáže na časté špatné praktiky, které mohou společnosti stát mnoho peněz. Toto školení může mnohým podnikatelům otevřít oči a ukázat směr, jak investovat lépe jejich marketingové peníze.
Ukážeme Vám také, že nelze aplikovat jednu šablonu pro propagaci PPC reklamou na jakoukoliv firmu. Každá firma má své potřeby a cíle, které je nutné řešit unikátně a připravit PPC strategii šitou na míru konkrétním potřebám.
Detailně probereme možnosti PPC reklamy a jak se hodí pro propagaci Vašich produktů, služeb či celé firmy. Podíváme se na to, jakou formu PPC reklamy zvolit, jak kampaně nastavit, na co si dát pozor a další. Pokud to bude relevantní k Vašim potřebám, probereme:
- PPC reklamu ve vyhledávačích (Google AdWords, Seznam Sklik)
- PPC reklamu v reklamní/obsahové síti (Google, Seznam)
- Remarketingové PPC kampaně
- PPC reklamu na Facebooku
- PPC reklamu na LinkedIn
- Vyhodnocování PPC kampaní v reklamních systémech a na webu (v Google Analytics)
Podívejte se, co o našich školeních říkají naši zákazníci ».
Pro koho je školení o internetovém marketingu určeno
- Firmy i jednotlivce, kteří chtějí uspět na internetu
- Marketéry, vedoucí marketingových oddělení, majitele a ředitele firem (zkušení i nezkušení v oblasti online marketingu)
Délka školení
- Přibližně 4 hodiny
- Možnost školení po dohodě prodloužit či specificky přizpůsobit obsah
Forma školení
- Přednáška s PowerPoint prezentací doplněná o časté praktické ukázky konkrétních kampaní, příkladů (včetně ukázek na webu klienta)
- Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav
Cena školení
Cena závisí na dohodnuté délce semináře a počtu účastníků:
- Speciální nabídka 1: 4 hodiny, 4 účastníci, 9.000 Kč + DPH
- Speciální nabídka 2: 4 hodiny, 3 účastníci, 7.500 Kč + DPH
- Speciální nabídka 3: 4 hodiny, 2 účastníci, 6.000 Kč + DPH
- Speciální nabídka 4: 4 hodiny, 1 účastník, 5.000 Kč + DPH
Přednášející
Spustili jsme Caflou - software pro malé firmy a živnostníky »
Po roce práce se nám podařilo spustit pro nás velmi osobní projekt - aplikaci Caflou. Caflou je "informační systém" pro živnostníky a malé...
Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě »
Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z...
Jak (ne) na article marketing? »
Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý "alert", o který bych se rád podělil. Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem,...