Školení – Sociální sítě a média

skolenionlinemarketing v01

Individuální školení zaměřené na sociální sítě a média jako nástroje propagace firem, služeb či produktů je pořádáno přímo pro Vás nebo Vaši firmu. Přizpůsobíme termín i obsah Vašim potřebám a školit Vás budeme přímo ve Vaší firmě. 

Školení Vám pomůže efektivně propagovat Vaši společnost online díky správně připraveným aktivitám na sociálních platformách. Berte školení více jako praktickou konzultaci, díky které budete lépe připraveni pro úspěch na internetu. Více o výhodách individuálního školení »

Proč zvolit právě naše školení

Petr Macek individualni skoleni internetovy marketing ppc seo analytics

Naše školení/konzultace o sociálních technologiích Vám pomůže nejen pochopit, jaké možnosti využití sociálních sítí a médií jsou k dispozici, ale pomůže Vám připravit správnou strategii pro socílní sítě a média a následně úspěšně propagovat Vaši firmu či produkty na Facebooku, LinkedIn, Google Plus, YouTube či Twitteru. Pomůžeme Vám také opravit chybky, kterých se nyní můžete ve Vašich aktivitách na sociálních platformách dopouštět.

I pro ty, kteří již sociální technologie dobře znají či je přímo pro propagační účely používají, školení poodkryje mnohé mýty a nejasnosti a poukáže na časté špatné praktiky, které mohou společnosti stát mnoho peněz. Toto školení může mnohým podnikatelům otevřít oči a ukázat směr, jak investovat lépe jejich marketingové peníze. 

Ukážeme Vám také, že nelze aplikovat jednu šablonu pro propagaci na sociálních sítích/médiích na jakoukoliv firmu. Každá firma má své potřeby a cíle, které je nutné řešit unikátně a připravit strategii pro sociální technologie šitou na míru konkrétním potřebám. 

Detailně probereme možnosti sociálních sítí/médií a jak se hodí pro propagaci Vašich produktů, služeb či celé firmy. Podíváme se na to, jaké sociální technologie zvolit, jak vybudovat prezenci na těchto sociálních platformách, jak v nich nastavit propagační kampaně, na co si dát pozor a další. Pokud to bude relevantní k Vašim potřebám, probereme:

  • Facebook (firemní stránka na Facebooku, získávání fanoušků, komunikace a propagace na Facebooku)
  • LinkedIn (osobní profily, skupiny, firemní stránky, komunikace a propagace na LinkedIn)
  • Twitter (profily, komunikace a propagace na Twitteru)
  • Google Plus (osobní profily, firemní stránky, komunikace a propagace na Google Plus)
  • Vyhodnocování úspěšnosti aktivit na sociálních sítích a médiích včetně dopadu na webové stránky (v Google Analytics)

Podívejte se, co o našich školeních říkají naši zákazníci ».  

Cena školení

Cena závisí na dohodnuté délce semináře a počtu účastníků:

  • Speciální nabídka 1: 4 hodiny, 4 účastníci, 9.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 2: 4 hodiny, 3 účastníci, 7.500 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 3: 4 hodiny, 2 účastníci, 6.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 4: 4 hodiny, 1 účastník, 5.000 Kč + DPH

Přednášející

Ing. Petr Macek - konzultant internetového marketingu

kontaktujtenasskoleni v01

Školení – Google Analytics

skolenionlinemarketing v01Individuální školení zaměřené na Google Analytics jako nástroj analýzy dění na webu je pořádáno přímo pro Vás nebo Vaši firmu. Přizpůsobíme termín i obsah Vašim potřebám a školit Vás budeme přímo ve Vaší firmě. 

Školení Vám pomůže správně analyzovat a pochopit dění na Vašem webu a na základě zjištěných informací přizpůsobovat Vaše marketingové aktivity i samotné webové stránky pro zvýšení efektivity. Berte školení více jako praktickou konzultaci, díky které budete lépe připraveni pro úspěch na internetu. Více o výhodách individuálního školení »

Proč zvolit právě naše školení

Petr Macek individualni skoleni internetovy marketing ppc seo analytics

Naše školení/konzultace zaměřená na Google Analytics Vám pomůže nejen pochopit, jak Google Analytics používat a jaké informace je možné v systému najít, ale pomůže Vám:

  • naučit se používat správné reporty, segmenty, pracovat s filtry, vlastními reporty a nastaveními systému, automatickými upozorněními atd. 
  • pochopit, co se na Vašich webových stránkách opravdu děje
  • pochopit chování návštěvníků na Vašem webu
  • identifikovat slabá místa Vašich marketingových aktivit a opravit je (které kampaně nepřinášejí výsledky a které naopak ano a proč)
  • identifikovat, jaké úpravy Vašeho webu pomohou k tomu, aby byla Vaše webová prezentace efektivněší
  • pochopit kvantitativní i kvalitativní data z webu tak, aby bylo možné vylepšovat zkušenosti návštěvníků Vašich stránek a zvyšovat plnění cílů, které jste si pro Váš web nastavili (tzv. konverze)
  • pochopit, že měřidlem zdraví a úspěchu webových stránek jsou nastavené cíle a jejich plnění/neplnění
  • uvědomit si, že pouhá návštěvnost webu nebo počet shlédnutých stránek již není dostačující metrikou k určení zdraví webových stránek

I pro ty, kteří již Google Analytics znají či sytém přímo používají, školení poodkryje efektivní způsoby využití Google Analytics a analýzy dat v tomto systému a umožní Vám identifikovat slabá místa (webových stránek či marketingových aktivit), která mohou společnosti stát mnoho peněz. Toto školení může mnohým podnikatelům otevřít oči a ukázat směr, jak investovat lépe jejich marketingové peníze. 

Ukážeme Vám také, že nelze aplikovat jeden způsob nahlížení na data na jakoukoliv firmu. Každá firma má svá vlastní specifika, cíle, unikátní webové stránky, marketingové aktivity a tedy je nutné analyzovat každou společnost a jejich webové stránky odlišně, zaměřit se na jiná data, jiné informace. 

Podívejte se, co o našich školeních říkají naši zákazníci ».

Pro koho je školení o internetovém marketingu určeno

  • Firmy i jednotlivce, kteří chtějí uspět na internetu 
  • Marketéry, vedoucí marketingových oddělení, majitele a ředitele firem (zkušení i nezkušení v oblasti online marketingu)

Délka školení

  • Přibližně 4 hodiny
  • Možnost školení po dohodě prodloužit či specificky přizpůsobit obsah

Forma školení

  • Aktivní práce se systémem Google Analytics (užívání systému, praktické ukázky) doplněná o přednášku s PowerPoint prezentací (důležité poznatky, zásady atd.)
  • Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav

Cena školení

Cena závisí na dohodnuté délce semináře a počtu účastníků:

  • Speciální nabídka 1: 4 hodiny, 4 účastníci, 9.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 2: 4 hodiny, 3 účastníci, 7.500 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 3: 4 hodiny, 2 účastníci, 6.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 4: 4 hodiny, 1 účastník, 5.000 Kč + DPH

Přednášející

Ing. Petr Macek - konzultant internetového marketingu

kontaktujtenasskoleni v01

Školení – Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

skolenionlinemarketing v01Nový obsah školení právě připravujeme, nicméně školení pro Vás rádi uspořádáme již nyní. Prosíme kontaktujte nás », abychom prodiskutovali detaily školení. 

 

 

 

 kontaktujtenasskoleni v01

Školení – LinkedIn

skolenionlinemarketing v01Individuální školení zaměřené na sociální síť LinkedIn jako nástroj propagace Vaší firmy a firemní komunikace je pořádáno přímo pro Vás nebo Vaši firmu. Přizpůsobíme termín i obsah Vašim potřebám a školit Vás budeme přímo ve Vaší firmě. 

Školení Vám pomůže efektivně propagovat Vaši společnost, služby či produkty na profesní sociální síti LinkedIn. Kurz Vám pomůže nejen pochopit základní principy práce se sítí LinkedIn a jak využít různé možnosti, která tato síť nabízí, ale pomůže Vám také připravit správnou strategii, díky které efektivně oslovíte správné uživatele této sítě (např. potenciální zákazníky) a zvýšíte Vaši šanci úspěchu na internetu. Více o výhodách individuálního školení »

Proč zvolit právě naše školení

Petr Macek individualni skoleni internetovy marketing ppc seo analytics

Naše školení/konzultace zaměřená na LinkedIn Vám pomůže nejen pochopit, jak LinkedIn používat, ale jak ho opravdu využít pro firemní komunikaci, získávání těch správných kontaktů nebo zvyšování návštěvnosti Vašeho webu. Probíraná témata ilustrujeme na praktických příkladech a doplňujeme postřehy a podněty z praxe zkušeného lektora.

skoleni LinkedIn reference

Obsah školení (lze přizpůsobit)

  1. Co je LinkedIn? Proč LinkedIn?
  2. Marketing na sociálních sítích (benefity, principy, cíle, platformy, strategie)
  3. Optimalizace profilu (profil, doporučení apod.)
  4. Práce s firemní stránkou
  5. Práce se skupinami - vlastní skupina
  6. Práce se skupinami - z pozice člena
  7. Práce s kontakty - vyhledávání, napojení
  8. Pracovní pozice
  9. Práce s inzercí (PPC)
  10. Práce s obsahem, sdílení, komunikace (kontakty, skupiny, q&a)

Podívejte se, co o našich školeních říkají naši zákazníci ».

Pro koho je školení o internetovém marketingu určeno

  • Firmy i jednotlivce, kteří chtějí uspět na internetu 
  • Marketéry, vedoucí marketingových oddělení, majitele a ředitele firem (zkušení i nezkušení v oblasti online marketingu)

Délka školení

  • Přibližně 4 hodiny
  • Možnost školení po dohodě prodloužit či specificky přizpůsobit obsah

Forma školení

  • Aktivní práce se sociální sítí LinkedIn (užívání systému, praktické ukázky) doplněná o přednášku s PowerPoint prezentací (důležité poznatky, zásady atd.)
  • Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav

Cena školení

Cena závisí na dohodnuté délce semináře a počtu účastníků:

  • Speciální nabídka 1: 4 hodiny, 4 účastníci, 9.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 2: 4 hodiny, 3 účastníci, 7.500 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 3: 4 hodiny, 2 účastníci, 6.000 Kč + DPH
  • Speciální nabídka 4: 4 hodiny, 1 účastník, 5.000 Kč + DPH

Přednášející

Ing. Petr Macek - konzultant internetového marketingu

kontaktujtenasskoleni v01

Školení – Optimalizace webu pro konverze

skolenionlinemarketing v01Nový obsah školení právě připravujeme, nicméně školení pro Vás rádi uspořádáme již nyní. Prosíme kontaktujte nás », abychom prodiskutovali detaily školení.

 

 

 

 kontaktujtenasskoleni v01

Publikujeme

Spustili jsme Caflou - software pro malé firmy a živnostníky »

Po roce práce se nám podařilo spustit pro nás velmi osobní projekt - aplikaci Caflou. Caflou je "informační systém" pro živnostníky a malé...

Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě »

Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z...

Jak (ne) na article marketing? »

Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý "alert", o který bych se rád podělil. Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem,...